IT-palveluiden kartoitus
Tarjoamme asiakkuutta miettiville, uusille ja olemassa oleville asiakkaille IT-palveluiden kartoituksen. Kartoituksen tarkoituksena on käydä läpi asiakkaan IT-palvelut ja niiden tilanne. Kartoituksesta koostetaan asiakkaalle raportti, jossa on kerrottu palveluiden tilanne ja mahdolliset kehityskohteet. IT-palveluiden kartoitus on paikallaan tehdä esimerkiksi silloin, kun halutaan saada kokonaiskuva siitä, minkälainen verkon toiminta on, mitä laitteita on käytössä ja miten tietoturva on hoidettu tällä hetkellä.
IT-palveluiden kartoitus on maksuton – Miksi?
IT-palveluiden kartoitus on maksuton eikä sido mihinkään. Miksi? Me haluamme aloittaa aina jokaisen asiakkaan kanssa ns. puhtaalta pöydältä. Kartoituksen myötä kummallakin osapuolella on selkeä käsitys siitä minkälaisen ympäristön kanssa toimitaan.
Mitä IT-palveluiden kartoituksessa käydään läpi?
- Verkko, yhteydet, verkon rakenne ja palvelimet
- Sovellukset ja palvelut
- Työasemat
- Tietoturva
- Monitoimilaitteet ja tulostimet
- Sähköposti ja lisenssit
- Tiedostojärjestelmä ja varmuuskopiointi
- Mobiililaitteet, viestintä- ja vaihdepalvelut
Kartoitus voidaan suorittaa etänä, mutta käymme mielellämme aina asiakkaan tiloissa myös paikan päällä katsomassa tilat ja laitteiden sijoituspaikat.
Lataa opas IT-palveluiden kartoituksesta
Voit halutessasi ladata PDF-muodossa olevan oppaan, jossa kerrotaan mitä IT-palveluiden kartoitus sisältää. Huom. Lataaminen ei lisää sinua automaattisesti mihinkään kontaktilistoille tai ylipäänsä minnekään muuallekaan seurantaan.