IT-tukipalvelut
Meillä puhelimeen vastaa aina ihminen ja paikan päällekin lähetämme sellaisen
Tuen ammattitaitoinen tiimi pyrkii ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman sujuvasti ja nopeasti – yleensä tämä tapahtuu jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Tuki palvelee asiakkaita monikanavaisesti; puhelimitse, sähköpostitse, tukipyyntöjärjestelmän kautta sekä menemällä paikan päälle asiakkaan luokse.
IT-tukipalvelut muodostuvat käyttö- ja lähituesta
Etäyhteys on käyttötuen käytetyin työväline
Asiakkaan halutessa käyttötuella on mahdollista ottaa etäyhteys asiakkaan koneeseen. Linkki koneelle ladattavaan etäyhteysohjelmaan löytyy verkkosivuston oikeasta yläreunasta kohdasta ”Pikatuki”. Voit myös ladata etäyhteysohjeman napsauttamalla alla olevia linkkejä käyttämäsi laitteen perusteella.
- Windows
- Mac
- Mobiililaitteet
Tuen yhteystiedot
Rajoittamaton Helpdesk
Käyttö- ja lähituki-
Lähituki 65€/h
-
Asiantuntijatyöt 85€/h
-
Palveluun sisältyy RMM-ohjelmiston asennus (Windows + Mac)
Lähitukihenkilö toimistolle päiväksi
Asiakkailla on mahdollisuus tilata lähituki esimerkiksi päiväksi yrityksen toimitiloihin auttamaan työntekijöitä tietoteknisten ongelmien kanssa. Suosittelemme varaamaan mahdollisuuksien mukaan lähitukihenkilölle oman tilan. Nämä päivät ovat sellaisia, että jonoa saattaa kertyä vähän enemmänkin.