IT-tukipalvelut
Meillä puhelimeen vastaa aina ihminen ja paikan päällekin lähetämme sellaisen
IT-tukipalvelut, tuttavallisemmin helppari, on kuin digitaalisen arjen pelastaja – se auttaa, neuvoo ja ratkaisee ongelmia silloin, kun teknologia ei toimi odotetusti. Helppari on yleensä ensimmäinen yhteyspiste IT-haasteissa. Sen tehtävänä on vastaanottaa käyttäjien ilmoituksia teknisistä ongelmista, vastata kysymyksiin ja tarjota ratkaisuja mahdollisimman nopeasti.
Helppari palvelee asiakkaita monikanavaisesti; puhelimitse, sähköpostitse, tukipyyntöjärjestelmän kautta sekä menemällä paikan päälle asiakkaan luokse. Helpparin ammattitaitoinen tiimi pyrkii ratkaisemaan ongelmat mahdollisimman sujuvasti ja nopeasti – yleensä tämä tapahtuu jo ensimmäisen yhteydenoton aikana.
Tyypillisiä helpparin käsittelemiä asioita ovat salasanan palautukset, sovellusten toimintahäiriöt, laitteiden yhteysongelmat, tulostusongelmat ja käyttöoikeuksien pyynnöt.
Rajoittamaton Helpdesk
Käyttö- ja lähituki-
Lähituki 65€/h
-
Asiantuntijatyöt 85€/h
-
Palveluun sisältyy RMM-ohjelmiston asennus (Windows + Mac)
Mitä tarkoittaa käyttötuki?
Mitä tarkoittaa lähituki?
Lähituki astuu kuvaan silloin, kun asiaa ei voida hoitaa etänä ja ongelma vaatii laitteiden tarkastamista, komponenttien vaihtoa tai muuta konkreettista toimenpidettä. Lähitukea tarvitaan esimerkiksi tietokoneen tai näytön fyysisessä viassa, verkkokaapelien tai laitteistojen asennuksessa, tulostimen huollossa ja uusien työasemien käyttöönotossa.
Lähitukihenkilö toimistolle päiväksi
Asiakkailla on mahdollisuus tilata lähituki esimerkiksi päiväksi yrityksen toimitiloihin auttamaan työntekijöitä tietoteknisten ongelmien kanssa. Suosittelemme varaamaan mahdollisuuksien mukaan lähitukihenkilölle oman tilan. Nämä päivät ovat sellaisia, että jonoa saattaa kertyä vähän enemmänkin.
Yhteistyö käyttötuen ja lähituen välillä
Hyvin toimiva helpparimme hyödyntää sekä käyttö- että lähitukea saumattomasti. Käyttötuki toimii ensisijaisena ratkaisijana ja ohjaa tarvittaessa tehtävän lähituelle, jos ongelma vaatii fyysistä läsnäoloa. Jos kyseessä on esimerkiksi laitteen rikkoutuminen, asentaa käyttötuki laitteen valmiiksi, lähituki toimittaa laitteen, varmistaa toimivuuden ja noutaa vanhan laitteen pois. Sujuva yhteistyö varmistaa, että käyttäjät saavat apua nopeasti ja tehokkaasti – riippumatta siitä, missä he työskentelevät.